Cítia sa Vaši hostia u Vás dobre ?

ZakaznickyServis

Čo by som rád spomenul je prístup personálu. Stalo sa mi niekoľkokrát, že mi obsluha reštaurácie vošla do osobnej zóny. Postoj obsluhy, jazyk, oblečenie a neverbálne vyjadrovanie telom (tzv. body language) je veľmi dôležitý prejav kultúry reštaurácie. Niekedy máme z obsluhy pocit, že sme tam kvôli nim a nie oni kvôli nám. Lenže, ako bude vyzerať a ako dlho môže fungovať reštaurácia, do ktorej neprídu hostia, pretože sa tam necítia dobre?

Štýlovosť reštaurácie nemá prioritu, Zmyslom je najesť sa na jednej strane a na druhej pohostiť hostí a harmonicky skombinovať prácu kuchyne a obsluhy. Niektorí náročnejší hostia síce vyhľadávajú dizajn alebo naopak útulnejší štýl reštaurácie, ale perfektná práca dizajnéra ich nenadchne, ak nesedia ostatné veci. Žiadne krásne kreácie šéfkuchára to nezachránia, ak je obsluha nevrlá a drzá. A naopak, úctivá obsluha nevyváži nevzhľadne naservírované a nedovarené jedlo typu školská jedáleň. Až kombinácia týchto dvoch sfér je skutočne dokonalým dielom v krásnom a čistom prostredí reštaurácie.