Test Blog Page

Doba ide dopredu a tlak médií na rodiny je už natoľko veľký, že pes sa stáva súčasťou rodín stále viac a viac. Budú sa hotely a reštaurácie adaptovať danému trendu, alebo sa tomu brániť a hosťa so štvornohými miláčikmi nepúšťať do svojich prevádzok ? Inak povedané…Budú reštaurácie poloprázdne a pred prevádzkami, budú potencionálni hostia ´´paštekáriť´´ so svojim psami ? Som si vedomý, že hygiena nebude so mnou súhlasiť a že pes do prevádzky nepatrí, prioritne kvôli hygiene. Ale prečo nenájsť kompromis medzi prichádzajúcim trendom a súčasnými hygienickými normami ? Stačí keď sa pozrieme do susedného Rakúska,
  Výraz, ktorý sa v gastronómii veľmi nepoužíva, hlavne preto, lebo je ťažko merateľný a predsa tam je. Zamýšľame sa nad jednotlivými faktormi, ale nie nad celkovým fungovaním a ladením týchto faktorov dokopy. Duša prevádzky sa skladá z : Dizajnu prevádzky, Personálu, Ozvučenia, Osvetlenia. Ak všetky tieto faktory ladia a dochádza k harmónii medzi nimi, zvyšuje sa spokojnosť, spomalenie a vnímanie hosťa v prevádzke, kde sa sám bude veľmi rád vracať a odporúčať vašu prevádzku svojim blízkym. Ak len jeden z týchto faktorov neladí v celkovej atmosfére prevádzky, dochádza k
Výraz, ktorý sa v gastronómii veľmi nepoužíva, hlavne preto, lebo je ťažko merateľný a predsa tam je. Zamýšľame sa nad jednotlivými faktormi, ale nie nad celkovým fungovaním a ladením týchto faktorov dokopy. Duša prevádzky sa skladá z : Dizajnu prevádzky, Personálu, Ozvučenia, Osvetlenia. Ak všetky tieto faktory ladia a dochádza k harmónii medzi nimi, zvyšuje sa spokojnosť, spomalenie a vnímanie hosťa v prevádzke, kde sa sám bude veľmi rád vracať a odporúčať Vašu prevádzku svojim blízkym. Ak len jeden z týchto faktorov neladí v celkovej atmosfére prevádzky, dochádza k vnútornému
  Ozvučenie je výraz, ktorý sa v gastronómii veľmi nepoužíva, hlavne preto, lebo je ťažko merateľný a predsa tam je. Zamýšľame sa nad jednotlivými faktormi, ale nie nad celkovým fungovaním a ladením týchto faktorov dokopy. Duša prevádzky sa skladá z : Dizajnu prevádzky, Personálu, Ozvučenia, Osvetlenia. Ak všetky tieto faktory ladia a dochádza k harmónii medzi nimi, zvyšuje sa spokojnosť, spomalenie a vnímanie hosťa v prevádzke, kde sa sám bude veľmi rád vracať a odporúčať vašu prevádzku svojim blízkym. Ak len jeden z týchto faktorov neladí v celkovej atmosfére prevádzky,
Veľké mestá nás obklopujú a lákajú gastronomickými zážitkami, avšak poďme sa pozrieť na určité detaily súčasnej spoločnosti v súčasnej gastronómii. Krásne kaviarne, či reštaurácie ostali stále zvykom. Na to si potrpia všetci majitelia prevádzok, nádherný dizajn doladený detailmi, na druhej strane, máloktorá prevádzka má celkový koncept k vyjadreniu nejakej správy pre hostí… Kávovar riešime až na koniec, prečo? Všetku investíciu majitelia minuli na dizajn prevádzky a potom to, čo ich má živiť – kávovar, na ten už peniaze neostali, a tak sa naťahujú ruky ku korporačným kávovým firmám. Upísať si