Zákaznícky servis

Nepozerajte sa na hosťa, vnímajte ho!

  • Úvod
  • O mne
  • Služby
  • Blog
  • Kontakt

Kategória: Reštaurácie

  • Doba Personalizácie prináša aj nové nástroje….Zistite viac

    02/09/2019
    Nástroje personalizácie

    Nástroje pre personalizovaný prístup k zákazníkom

  • Používate Automatické Emaily…?

    29/08/2019

    Ako správne využívať Automatické Emaily v praxi pri komunikácii so zákazníkom. A pri akých situáciach sú lepšie automatické emaily a kedy je lepší Zákaznícky Servis….?

  • Poznáte tú otázku po ktorej mrazí ? (video)

    08/05/2019

    Určite typy otázok proste nepatria do Zákazníckeho servisu, nad jednou sa zamýšľam vo videu…

  • Zákaznícky Servis srdcom

    31/10/2018
  • Pes v Prevádzkach

    21/11/2017

    Doba ide dopredu a tlak médií na rodiny je už natoľko veľký, že pes sa stáva súčasťou rodín stále viac a viac. Budú sa hotely a reštaurácie adaptovať danému trendu, alebo sa tomu brániť a hosťa so štvornohými miláčikmi nepúšťať do svojich prevádzok ? Inak povedané…Budú reštaurácie poloprázdne a pred prevádzkami, budú potencionálni hostia ´´paštekáriť´´ so svojim psami ? Som si vedomý, že hygiena nebude so mnou súhlasiť a že pes do prevádzky nepatrí, prioritne kvôli hygiene. Ale prečo nenájsť kompromis medzi prichádzajúcim trendom a súčasnými hygienickými normami ? Stačí keď sa pozrieme do susedného Rakúska,Continue reading

1 2 3 4 5 Nasledujúce
Zákaznícky servis

Go Top