Zákaznícky Servis a jeho začiatky na Slovensku
Kategória: Pre firmy
-
Zákaznícky Servis – začiatky na Slovensku
-
Nastroj pre Zákaznícky Servis
Jeden z najlepších nástrojov pre Zákaznícky Servis
-
Recepcia vo firme = Vaša vlajková loď
Každý už raz niekedy navštívil firmu, hotel či obchodné centrum a dostal sa do kontaktu s recepciou. Pozrieme sa na to čo vlastne tá recepcia je, kde je jej úloha a kde by sa mali posúvať recepcie na Slovensku. Recepcia je útvar, ako hradná brána pri vstupe do hradu, obyčajne masívna a jasne upozorňujúca na seba. Za ňou nájdete slečnu – recepčnú, alebo asistentku ktorá je styčný dôstojník firmy. To len k ilustrácii, aby ste si to vedeli predstaviť v obrazoch. Recepcia je úvodom do firmy. Je to ten úplne prvý vizuálnyContinue reading
-
Kto by mal pracovať v zákazníckom servise?
Túto otázku si dáva málokto a iba málo zamestnávateľov venuje tejto problematike patričnú pozornosť. Je však veľmi dôležitá, ak nie rozhodujúca, pre celkové správne fungovanie zákazníckeho servisu. Určite by to mali byť ľudia so zvýšeným EQ (Emočnou Inteligenciou), teda s dobrým citovým vnímaním, tzv. empatiou. Pomaly sa pojem EQ dostáva i do našich končín, ale stále je to veľká neznáma…
-
Aké sú ciele zákazníckeho servisu ?
Ciele zákazníckeho servisu si stanovuje každá skupina vlastné. Každý má iné predstavy o tom, ako má zákaznícky servis vyzerať. Neexistujú žiadne normy a táto oblasť nie je spísaná, ani normovaná. Všetko, čo vieme je, že cela táto sféra záleží od kreativity a vnímania jednotlivca, ktorý dokáže vytvoriť príjemnú a profesionálnu atmosféru. Väčšinou si odvetia zákazníckeho servisu predstavujeme iba v gastro sfére, ale to je veľký omyl. Dnes sa zákaznícky servis dostáva do všetkých sfér, kde je kontakt medzi ľuďmi. Samotný zákaznícky servis je o službe, ale tak isto vyjadruje kvalituContinue reading