V priestoru HoReCa je vec, v ktorej tápe väčšina majiteľov podnikov. Doba sa posúva ďalej, žiarovky vymenila šetrnejšia alternatíva – úsporné žiarivky. Problém je v tom, že obyčajné žiarovky mali vylepšené modely SOFT, ktoré tvorili trochu menej výkonné svetlo, ktoré bolo však veľmi príjemné pre oči. Žiarivkové trubice, alebo úsporné žiarivky majú dva najviac používane odtiene „žltá teplá“ alebo „studená biela“. V prvom prípade, máte síce ako tak správne osvetlený podnik, ale hostia majú pocit, že sedia v kancelárii. S druhým typom žiarivky „studená biela“ na tom budete však ešte horšie.Continue reading
Kategória: Hotely
-
Časť duše prevádzky…
-
Len vstúpte…
Zákaznícky servis v hoteli je prevažne na vyššej úrovni ako v bežnej gastronómii. Slovenské hotely sa skôr stretávajú so systémovými problémami, napríklad ako využiť hotelovú reštauráciu a sprístupniť ju ľuďom z ulice, komunikáciu a výmenu informácii medzi personálom a nedostatočný tlak manažmentu pri zavadzaní inovácií, čo sa v konečnom dôsledku odzrkadlí aj na prístupe k zákazníkovi. Každý hotel, či hotelová sieť si určuje vlastné normy, ako má personál vyzerať – od samotnej uniformy, cez vyžadovaný prístup a komunikáciu k zákazníkovi. Niektoré viac hviezdičkové hotely sa zameriavajú na veľmi presnú štruktúruContinue reading
-
Kde potrebujete zákaznícky servis?
Všade tam, kde „prichádzajú hostia do domu“, takže v celej HoReCa a gastro sfére, ale už sa presúva aj do firiem, obchodov a sféry služieb. V momente, keď hosť vojde do vašich priestorov až po odchod. A celý tento proces sa zaoberá každým malým detailom.