Test Blog Page

Doplnkové služby, aneb Alza nezastrašujte zákazníka. Doplnková služba – upsell je v dnešnej dobe trend, ktorý prináša do firmy ďalšie peniaze. Každý predaj na viac je dobrý pre firmu. Zákaznícka podpora sa úzko prelína s marketingom a obchodom ako takým. Dnes je výhodné mať na podpore človeka ktorý ovláda všetky tri pozície a rozumie širším súvislostiam Ako zákaznícky servis môže podporiť Doplnkový predaj a kde všade sa dá použiť? – pozrite si rozpravu.
Ako správne postupovať pri ubytovaní sa so psíkom v hoteli a vyhnúť sa nepríjemným situáciám, kedy ani jedna strana nebude vedieť, ako to správne riešiť. Ako minimalizovať zničenie či pošpinenie interiéru hotelovej izby
Nástroje personalizácie
Rozmýšľate ako sa odčleniť od konkurencie…. a vidíte priestor v personalizácii predaja produktov zákazníkom… Aktuálne trendy v zákazníckom servise je v skutku Personalizácia ako sa priblížiť k zákazníkom a uviesť ich do tzv business rodiny…
Ako správne využívať Automatické Emaily v praxi pri komunikácii so zákazníkom. A pri akých situáciach sú lepšie automatické emaily a kedy je lepší Zákaznícky Servis….?
Určite typy otázok proste nepatria do Zákazníckeho servisu, nad jednou sa zamýšľam vo videu…

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *