Len vstúpte…

ZakaznickyServis

Kaviareň:
Ak chcete relaxovať alebo zájsť na osobnú či obchodnú schôdzku, môže byť reštaurácia príliš neosobná a svetlá. Lepším nápadom je zájsť do kaviarne. Kaviareň na rozdiel od reštaurácie už musí byť útulná, príjemná s pohodlnými sedačkami, zladenými farbami, pokojnou atmosférou a hudbou.

Najväčšou chybou našich kaviarní je, že ich majitelia investujú nemalé financie do interiéru a vybavenia, ale potom postavia k pákovému kávovaru ako obsluhu študentku za minimálnu mzdu. Vidina nízkych nákladov a vysokých ziskov je v dnešnej dobe zárukou krátkodobého biznisu. Je už len otázka času, kedy si zákazníci, ktorí majú jasno v tom, aký je rozdiel medzi správne pripraveným espressom či veľkou kávou a začiernenou vodou, začnú žiadať kvalitu. V Taliansku je bežný štandard, že hosť vráti zle pripravenú kávu. Pomaly sa tento trend presunie aj k nám. Urobil som to už niekoľkokrát a zatiaľ som sa nestretol s negatívnou odozvou.

Správna hudba je veľmi dôležitá pre navodenie príjemnej atmosféry. V kaviarni, kde je pustené rádio, sa zvyšuje hluk, čo pôsobí na hostí negatívne. Hlasy moderátorov či správy sú rozhodne rušivým momentom, ktorý vašich hostí doslova vyženie. Ideálne je pripraviť si vlastnú hudbu alebo použiť mixovanú z internetu. Každý rušivý moment môže mať za následok že hostia sa presunu inam, čo vzhľadom na počet kaviarní v mestách nie je žiadny problém.