Zákaznícky servis

Nepozerajte sa na hosťa, vnímajte ho!

  • Úvod
  • O mne
  • Služby
  • Blog
  • Kontakt

Kategória: Kaviarne

  • Len vstúpte…

    19/06/2015

    Kaviareň: Ak chcete relaxovať alebo zájsť na osobnú či obchodnú schôdzku, môže byť reštaurácia príliš neosobná a svetlá. Lepším nápadom je zájsť do kaviarne. Kaviareň na rozdiel od reštaurácie už musí byť útulná, príjemná s pohodlnými sedačkami, zladenými farbami, pokojnou atmosférou a hudbou. Najväčšou chybou našich kaviarní je, že ich majitelia investujú nemalé financie do interiéru a vybavenia, ale potom postavia k pákovému kávovaru ako obsluhu študentku za minimálnu mzdu. Vidina nízkych nákladov a vysokých ziskov je v dnešnej dobe zárukou krátkodobého biznisu. Je už len otázka času, kedy siContinue reading

  • Kde potrebujete zákaznícky servis?

    19/06/2015

    Všade tam, kde „prichádzajú hostia do domu“, takže v celej HoReCa a gastro sfére, ale už sa presúva aj do firiem, obchodov a sféry služieb. V momente, keď hosť vojde do vašich priestorov až po odchod. A celý tento proces sa zaoberá každým malým detailom.

Predchádzajúce 1 2 3 4 5
Zákaznícky servis

Go Top